EFOTT day 5 – Fesztivállapot

IMG_7816The end is near.

A hétvégi jegyesek mindent benépesítettek, és mivel friss energiával vágtak neki az előző napnak, még reggel hétkor is hangerejük maximumának próbálgatásával szórakoztatták a kemping békés népét.

Mivel a tésztákat és a cukrokat már pár hónapja kerülöm, egész nehéz fogyasztható ételeket találni a fesztiválon. Marad a Lidl kínálata. A reggelim például egy sárgadinnye volt, ami ellen egy 5 cm-es kisbicskával szálltam harcba.

IMG_7729A nap leginkább a projektek befejezésével telt, ugyanis jövőhéten érkezik egy összefoglaló videó! Ígértünk vébékás csoportfotót is, örülünk, hogy ilyen sokan voltunk. 🙂

IMG_7905Ma lépett színpadra az összes fesztiválos nagyágyú, és a megunhatatlan Belga után jött az EFOTT “csúcseseménye”, a colorparty. Volt már jobb is, ezúttal kb. 50 m2 lekordonozott területre engedtek be szerencsés 1500 embert, szigorúan 15 perc alatt, és megkérték őket, hogy ne vigyék onnan ki a kapott festékpakkokat. Szerencsére repkedett a színes por mindenfelé, így az is kapott belőle, akinek nem jutott hajigálásra.

Punnanyn még a fotósok se férnek el egy sorban

Carbonfools (szénhülyék) mérsékelten, aztán Punnany, ami a csövön kifér. Én pedig egy ígéretemet betartva átmentem a szomszédos Rauch sátorba Anna & the Barbies koncertre, ahol még a padló is remegett a lábam alatt, úgy pogózott a közönség. Haddawayt sajnos kicserélték a programban, így utolsó koncertként a Brains hallgattam kicsit távolabbról.

Reggel már nyolckor szólt a rádió, hogy biztonsággal össze tudjon mindenki készülni a 10 órás kitakarodóra. Mi későbbi vonatokat néztünk ki, ezért kényelmesre vettük a figurát, távozás után pedig úri módon taxiba szálltunk, mert ha idefelé még el is hoztuk a csomagjainkat buszon, időközben rendesen feltankoltunk fesztiválszuvenírből.

Fárasztó volt a hét, otthon biztos egy órás ázással és valami vitaminbombával kezdek, de az EFOTT idén rendesen kitett magáért, jönnék jövőre is!