Vegyésznapok ’16 Dj K3K0 és Glob

1964818_10203932892995552_6194914763063833773_nKicsit későn ugyan, de lehull a lepel az idei Vegyésznapok fellépőkről is. A hagyományokhoz híven, idén is a Martos Stúdió művészei nyitják meg a hetet, név szerint Dj K3k0 és Glob.  Egy év alatt sok minden történt, így úgy éreztem elbeszélgetek a kar riói Jézusával, és ifjú padawanjával, akik a tavalyi lelkesedésből semmit se vesztve válaszoltak minden kérdésemre.

 

 

Hol zenéltetek, merre jártatok mostanában?

 K3K0: Az Efott és a  BME Together Party volt a legnagyobb extern projektem az elmúlt évben, Ezenkívül főleg a Csocsóban zenéltem.

Glob: Nekem is a fő profil egyelőre a Csocsó, de a lehető legtöbb alkalommal próbálok a haverjaim bulijaira belógni, és aljas módon bekeverni  pár számot a szomszédok legnagyobb örömére.

Idén nagyon sokan voltak a bulikon.Gondolod, hogy van hozzá közötök?

K: Rengeteget tanultam a zenélésről, és úgy érzem, idén megtaláltam magamban, hogyan is tudok igazán szívből zenélni a közönségnek.  Nagyjából így tudom megfogalmazni, hogy csúnyán elkurvultam.

G: Remélem nekem is sok közöm volt hozzá,  főleg bemelegíteni az embereket, hogy jó zene mellett hangolódjanak az italaikra és a későbbi veretésre.

Várjátok már az idei Vegyésznapokat?

K,G (egyszerre felröhögve): Egy hét arcon pörgés. Ki az, aki nem várja? Sok új zenével készülünk, az örök klasszikusokra persze mindenki számíthat.

Mit vártok a hétfői bulitól?

K: Nem tudom. Remélem mindenki jól fogja érezni magát, én kevés rossz emlékre számítok másnapra.

G: Egy kellemes felszopással indítok, utána  K3K0-val közösen fogunk szeletelni reggelig. Ilyen hosszan még egy bulin se zenéltem, jó kis kihívás lesz.

Készülsz valami meglepetéssel?

K: Ha elmondanám, nem lenne az. De annyit elárulhatok, hogy nem árulok el semmit.

G: Minden héten próbálom legalább egy új számmal bővíteni a repertoáromat.  Remélem ezt majd a közönség is értékelni fogja. Bár a legnagyobb meglepetés az lesz, hogy egész este csak a DJ pultban fognak megtalálni az emberek.

Egy olvasó kérdezte, hogy vodkanarancs segítségével át lehet-e keverni bármelyik számot Kis Grofóra?

K:Erre minimum 45000 Ft szükséges. Az legalább paleo.

G: Főnök megmondta, bár én szeretem a vodkanarancsot…

Esetleg máshol is találkozhatunk veletek ?

K:Szerénységem nem engedi, hogy mindennel eldicsekedjek. Maradjunk csak a vegyésznapoknál.

G: Pesten próbálok terjeszkedni, dolgozunk az ügyön, legyen mindenkinek meglepetés. 😉

Üzentek valamit a közönségnek?

Ne legyetek türhők, a szesz nem issza meg önmagát! A DJ pult alatt mindig van hely!

Hozzászólás