Egyetemi Napok, avagy a reghónap egyik csúcspontja

bme_en_logoA reghavi nyitóbulik és a folyamatos arconpörgés rengetegében nem hagyhattuk ki az Egyetemi Napokat sem…

Igaz, én csak a nyitó-, és zárónapon voltam kinn, de megérte!

Ladies ❤

Első nap. Nagy rohanás, hogy még idejében kiérjünk a Brainsre. Emberek, mindenhol emberek. Végtelen ember. Nem gondoltam volna, hogy ekkora tömegeket megmozgat a dolog, de tévedtem. Szerencsére azért a sorbaállás lehetőséget teremtett nekünk a megfelelő hangulat eléréséhez – if you know what I mean -, aztán pedig megtanítottam Ramit tolakodni. Sajnos csak így lehetett boldogulni, még jó, hogy picik vagyunk… 😀

Végre bejutottunk! Csupán “órák kérdése” volt, de no para, a Brains közepén már a tömegben csápolhattunk. Igaz, a csajokat elhagytuk, egész estére kb, de na, nem jöhet össze minden. 😀

Ezután jött a sztárvendég a nagyszínpadra, a várva várt Sigma. Számomra kicsit meglepő volt a performance-uk, eddig is tudtam, hogy “egyszámos előadó”-ról van szó, de hogy ennyire különbözik a többi számuk a Nobody to love-tól, az meglepett. Ennek ellenére azt kell mondjam, hogy azért a pár számért, amit ismerem tőlük megérte benézni! 🙂

Kedden ennyi volt benn a pályafutásunk, utána elnéztünk egyet kajálni a Móriczra. Egy jó hajnali gyros és pizza sose rossz! 😉

A szerdát skippeltem, mert addigra eléggé lemerült az elem, de jó döntésnek bizonyult, mert csütörtökön már igazi kis partyfever-ös Duracell nyuszkóként csapattam a party-t! 😀 (Nyugi, azért majd egy Halott Pénz (Dedmani) interjú vár rátok még itt a napokban! ;))

Egy jó Gieroy sose rossz 😉

És eljött az utolsó nap. Az utolsó nagy veretés. Az utolsó esély, hogy kihasználjuk, hogy a Móricznál nyílt egy LIDL, és a nyári fesztivállapotot felidézve beruházzunk egy jó Gieroyra… – hiányoztál! 😀

Aznap már nem volt akkora tömeg, de azért nyilván kevesen sem voltak. Számomra ez volt az EN csúcspontja: Kalinka Sátor – Best of legalja est Cetlivel és Kis Grófóval a főszerepben!

A koncert fénypontja a sokszor ismételt, szentimentális Vallomás volt

Szerencsére megint be tudtam menni fotózni a kordon mögé, Cetlin nagyon vicces volt, mert az első 2-3 sort középen az Ajlas alkotta, aztán felváltva fényképeztem az ifjú celebet, vagy selfie-ztem a sráccokkal. 😀 Utána szerencsére magát Cetlit is elkaptuk pár kép erejéig, remélem a közeljövőben egy interjú is összejön! 🙂

Jóabuli! 😀
A sztár

Sajnos Grófóval nem volt ekkora szerencsénk, a beígért interjú elmaradt, mivel késett a művész úr. 😦 Cserébe viszont lőttem róla pár képet és testközelből élvezhettem a koncert elejét, ugyanis olyan tömeg verődött össze ekkorra, hogy a közönségben nehezen lehetett meglenni és jó helyet szerezni.

Miután ez a két csoda véget ért, benéztünk még Dévényi Tibi bára, és bár sajnos nem lett pöttyös labdim, de Virágnak lett egy cuki malacperselye, juhú! 🙂 Végül még verettük kicsit Juhász Lacira, nagyon adta!

Azóta pedig mindenki romon van, igyekszünk felépülni… Ezúton kívánok mindenkinek jobbulást, és remélem jövőre is ilyen jó lesz a buli!

Puszi,

Anna

(P.S. Képek nemsokára Flickr-ön!:))

Hozzászólás